אתר התוכן והמדריכים של ישראל
מדריך סינכרון וואטסאפ ווב – WhatsApp Web ב10 שניות

מדריך סינכרון וואטסאפ ווב – WhatsApp Web ב10 שניות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

וואטסאפ ווב המדריך המלא, מידע וטיפים שווים !

כולנו כבר הכרנו את תוכנת המסרים Whatsapp  התוכנה אשר הושקה ב2009 כבשה את העולם והפכה למוצר חובה אצל כל מי שמחזיק בסמארטפון, התוכנה היא תוכנת מסרים אשר מחליפה את הSMS המיושן בווטסאפ ניתן לקיים שיחות ארוכות ללא הגבלה של כמות הודעות וכמובן בחינם, בנוסף וואצאפ מאפשר לכם לשלוח הודעות בתפוצה, להתכתב בקבוצות, לשלוח תמונות וסרטונים, לשלוח סטיקרים וגיפים, לנהל שיחות וידאו וכל זה באפליקצייה אחד נוחה דרך הסמארטפון האישי שלכם, כיום לאפליקציית ווטסאפ ישנם מיליארדי משתמשים ברחבי העולם שנהנים מהיתרונות הרבים שלה.

בשנים האחרונות הצטרפה לווצאפ תוכנה/אתר נוספת שמאפשרת להתשמש בוואטסאפ דרך המחשב, לתוכנה קוראים ואטסאטפ web, בזכות האפליקציה/אתר החדשה אתם יכולים להינות מכל הייתרונות של ווצאפ, גם על מסך המחשב שלכם, להעביר קבצים ותמונות, לשלוח הודעות תפוצה, להתכתב בקבוצות, ולקיים שיחות וידאו, הכל גם מהמחשב, השימוש בוואצאפ ווב הוא חינמי לחלוטין בדיוק כמו השימוש באפליקציית וואטסאפ לטלפון, בכמה צעדים פשוטים תוכלו להשתמש באותו חשבון אישי שלכם בואצאפ גם מהמחשב.

לווטסאפ web  יש שתי אפשרויות לשימוש, ישנה את האפשרות להשתמש בו דרך הדפדפן כאתר אינטרנט, וישנה גם אפשרות נוספת להוריד אותו כתוכנה למחשב בנפרד מהדפדפן שלכם, שתי האופצית נוחות ופשוטות לביצוע, וגם התתחברות מהירה בכמה שלבים פשוטים.

קצת מידע על וואטסאפ web

וואטסאפ ווב הוקם בסוף שנת 2015 הוא הוקם כדי לאפשר למשתמשי אפליקציית וואטסאפ להיות זמינים להודעות ושיחות גם כאשר הטלפון הנייד לא נמצא לידם, וואסטאפ web קיים בשתי גרסאות, גרסה אחת של אתר אינטרנט בדפדפן שלכם והגרסה השנייה היא תוכנה להורדה למחשב.
השימוש בוואסטאפ ואב הוא נוח במיוחד, גם בווסטאפ להורדה וגם בדפדפן השימוש בתוכנה זהה לשימוש באפליקציה בנייד וכולל את כל הפונקציות הקיימות (שליחת תמונות, קבצים, סרטונים, אימוג'י, גיפים, מדבקות ועוד…) כל ההודעות שנשלחות דרך ווטסאפ במחשב נשמרות גם באפליקציית הווטסאפ בטלפון הנייד שלכם, כך תוכלו לעבור בקלות משיחות בוואטסאפ למחשב לוואטסאפ בטלפון בלי שום צורך בשמירה וגיבוי נוספים.
וואסטאפ להורדה למחשב הוא חינמי ללא כל תשלום בדיוק כמו אפליקציית הוואטסאפ לטלפון ומאפשר לכם עוד גישה ולוואטסאפ שלכם גם כשאר אתם לא זמינים לטלפון הנייד שלכם, התוכנה של ווטסאפ להורדה זהה בעיצוב שלה לאפליקציה בטלפון רק עם התאמות לשימוש במחשב, מה שהופך את השימוש בה לפשוט ונוח לכל אחד גם למי שלא מומחה למחשבים ותוכנות.

יתרונות בשימוש בווטסאפ ווב

לשימוש בוואטסאפ למחשב יש כמה יתרונות, השימוש בווטסאפ ווב מאפשר דרך קלה ונוחה במיוחד להעביר קבצים ותמונות מהמחשב לטלפון ומהטלפון למחשב, אם צילמתם תמונה ואתם רוצים אותה במחשב דרך ווטסאפ ווב תוכלו להעביר אותה ולשמור אותה בקלות במחשב, רוצים להעביר קובץ מהמחשב לטלפון, בזכות וואטסאפ web תוכלו בנוחות תוך שניות להעביר את בקובץ לנייד וגם לשלוח אותו לכל מי שתרצו בשניות בודדות.
בזכות וואטסאפ למחשב תוכלו להמשיך שיחות בוואטסאפ גם כשאין לכם הרבה סוללה והטלפון בטעינה, במקום לשבת ליד המטען כדי להמשיך בשיחה תוכלו פשוט להשתמש בוואטסאפ להורדה למחשב או בוואטסאפ לדפדפן ולהמשיך את השיחה שלכם בנוחות מהמחשב בזמן שהטלפון בטעינה.
וואטסאפ ווב מאפשר לכם גם להמשיך שיחות וואטסאפ גם אם אתם הורים לילדים ורוצים לתת להם לשחק בטלפון, בזמן שהילדים ישחקו בטלפון אתם תוכלו להמשיך ולנהל שיחות חשובות דרך וואטסאפ web באופן מידי ללא כל הפרעה.
וואטסאפ ווב יכול לעבוד גם במקביל לאפליקציית ווטסאפ בטלפון, עובדה שמאפשרת לכם לנהל 2 שיחות במקביל ולהיות זמין ל2 אנשים/קבוצות שונות באותו זמן, אחת מהווטסאטפ למחשב והשנייה מהטלפון.
וואטסאפ ווב מאפשר לכם להיות זמינים לשיחות וואסטאפ חשובות דרך המחשב, לפעמים דרך הטלפון אנחנו נשאבים לגלוש באפליקציות אחרות ששואבות לנו זמן, וואטסאפ ווב מאפשר לנו להישאר ממוקדים במה
שאנחנו עושים בלי להתנתק מהווטסאפ, ואף לנהל שיחות הקשורות לעבודה, לימודים או כל מה שאנחנו עושים.

למי מומלץ להשתמש בוואסטאפ web

וואטסאפ ווב מומלצת לכל מי שנמצא בשעות היום מול המחשה לצרכי עבודה, לימודים, גיימינג, או כל צורך אחר במקום שהטלפון יהיה לידכם ויפריע לכם להתרכז בגלל היגררות להיכנס לאפליקציות שונות כמו אינסטגרם, טיקטוק ועוד, בוואטסאפ ווב השימוש מהמחשב יעזור לכם להישאר ממוקדים במה שאתם עושים על המחשב ולהיות זמינים רק לשיחות חשובות, שיחות שרלוונטיות למה שאתם עושים באותו הרגע.
אז בעצם וואסטאפ במחשב הוא פתרון נוח ומעולה כמעט לכולם, לסטודנטים, לעובדי משרד, לגיימרים, למזכירות ולכל מי שנמצא לאורך זמן מול המחשב במהלך היום והטלפון יכול להיות מטרד או הפרעה בשבילו. לחלופין יש בוט וואטסאפ שאפשר להשתמש בהם
אם עוד לא ניסיתם את וואסטאפ ווב כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס למדריך שלנו ובאופן פשוט ביותר להיכנס לאתר וואטסאפ וליהנות מכל היתרונות שיש לווסטאפ במחשב להציע לכם.

צפו במדריך כיצד להתחבר לוואטסאפ ווב במהירות

 

חיבור וואטסאפ ווב מהסלולרי לדפדפן מחשב

  1. היכנסו לקישור הבא >> וואטסאפ ווב וחכו עד שהדף יטען ואז יופיע קוד QR שנראה כך:


2. פיתחו את הטלפון הסלולרי שלכם, היכנסו לאפליקציית וואטסאפ, לאחר מכן כאשר האפליקציה תיפתח בדף הראשי תעברו לשלב הבא (3) >>

3. באנרואיד (Android): לחצו בחלק העליון על 3 הנקודות (אפשרויות נוספות)
באייפון (iPhone): ב-WhatsApp, עברו אל הגדרות (אייקון של גלגל שיניים) למטה בשורת הניווט.

4. ביחרו באפשרות מכשירים מקושרים ->
באנרואיד (Android): "הקישו על קישור מכשיר. אם המכשיר כולל אימות ביומטרי, פעלו לפי ההוראות שמוצגות במסך. אם לא הפעלתם אימות ביומטרי, תתבקשו להזין את קוד ה-PIN שבו אתם משתמשים לביטול נעילת הטלפון."

באייפון (iPhone): "הקישו על קישור מכשיר. כדי לבטל את הנעילה במכשיר בגרסה iOS 14 ומעלה השתמשו ב-Touch ID או ב-Face ID. אם לא הפעלתם אימות ביומטרי, תתבקשו להזין את קוד ה-PIN שבו אתם משתמשים לביטול נעילת הטלפון."

5. עכשיו תיפתח לכם המצלמה שאיתה תיצטרכו לסרוק את קוד ה-QR שנמצא בדפדפן האינטרנט במחשב (שלב 1) על מנת לחבר ישירות את אפליקציית מכשיר הטלפון למחשב.
*לאחר הקישור בין הטלפון למחשב, לא תיצטרכו יותר לבצע את השלבים הללו, רק להיכנס אל האתר.

איך מתנתקים?

חיזרו לשלב 4 (שלבי ההתחברות) וכאשר תגיעו לדף המכשירים מקושרים תוכלו לצפות בחיבור הפעיל ובאמצעות לחיצה עליו יהיה לכם את האופציה להסיר את החיבור ובכך לגרום לו להתנתק. בנוסף קיימת האופציה לניתוק כל המכשירים המחוברים אל הטלפון שלכם ולמעשה זהו פיצ'ר אבטחתי הנודע על מנת לגרום למשתמשים להיות יותר אחראיים על החיבורים ולדעת בזמן אמת האם קיים שימוש שלא בוצע על ידכם בחשבון הוואטסאפ שלכם.


המלצה מאיתנו: שימרו את דף ווטסאפ ווב (הדף הזה) במעודפים של הדפדפן על מנת להתחבר לוואטסאפ מהר יותר ובקלות.

בונוס

לווטסאפ ישנה גם אפליקציה שמותאמת למחשב וניתנת להורדה כאן. היישום הוא העתק אחד לאחד לגרסאת הווב (WEB) שעליה הרחבנו קודם לכן.
ישנו הבדל יחיד המורגש והוא יציבות החיבור – היישום של וואצפ אמין יותר מבחינת שמירה על חיבור בין הטלפון לאפליקצית המחשב מאשר החיבור לדפדפן שלעיתים מתנתק ללא הודעה מוקדמת. היישום של ווטסאפ ניתן להורדה לכל מי שיש לו ווינדוס 8 (Windows 8) ומעלה, ומשתמשי מקינטוש (מקבוק של אפל) החל מגירסא 10 ומעלה.  

יתרונות לשימוש בוואטסאפ web.

ווצאפ web  הוא דרך קלה ומהירה להעביר תמונות וקבצים מהמחשב לטלפון או מהטלפון למחשב, שלחו בשיחה עם עצמכם, או עם כל מי שתרצו את הקובץ ותוכלו לפתוח אותו במכשיר הטלפון או המחשב שלכם בצורה מהירה וקלה ללא תוכנות נוספות.

בוואסאפ ווב תוכלו לנהל 2 שיחות בו זמנית, שיחה אחת תולו לנהל כמו שאתה רגילים דרך מכשיר הטלפון שלכם, ובמקביל תוכלו להתכתב בוואצאפ למחשב וכל לא להיות צריך לקטוע שיחה כדי להגיב לשיחות כלאה, אופציה שהיא יתרון גדול להרבה אנשים וחוסכת הרבה זמן ומאפשרת נוחות מירבית.

דרך וואטסאפ למחשב תוכלו להמשיך לנהל שיחות ולהתכתב גם כאשר אין לכם סוללה בטלפון והטלפון בטעינה, במקום לקטוע את השיחה ולהמתין שהטלפון יטען דיו כדי להמשיך בהתכתבות תוכלו פשוט להיכנס לווצאפ ווב ולהמשיך בשיחה בלי שום הפרעה.

בזכות אפליקציית ווצאפ למחשב מעכשיו תוכלו להיות אפילו יותר מרוכזים בעבודה, בזמן שאתם עובדים לפעמים הצורך להתכתב עם קולגות או לקוחות בעבודה מצריך ממכם להחזיק את הטלפון קרוב אליכם, הטלפון מביא איתו גירויים משיחות שונות ואפליקציות נוספות, כאשר אתם גולשים בוואסטאפ ווב אתם יכולם להרחיק ממכם את הטלפון הנייד ולהמשיך להתכתב בווטסאפ בענייני עבודה וכך כל הריכוז שלכם יהיה למחשב ללא גירויים נוספים וכך תשפרו את האפקטיביות שלכם בעבודה בהרבה ותוכלו להתרכז יותר.

גם בלימודים השימוש בווצאפ ווב יכול להקל עליכם, באמצעות ווצאפ ווב תוכלו להישאר מרוכזים בלימודים ובמחשב ועדיין להישאר זמינים להודעות מקבוצות/חברים ללימודים איתם תוכלו להתייעץ ולהעמיק את הלמידה יחד כל זה ללא הגירוי של הטלפון הנייד והתוכנות הנוספות שנמצאות בו.

חידושים בווטסאפ web שכדאי להכיר.

בעבר היה צורך שאפליקציית הוואסאפ בטלפון תהיה מחוברת כל הזמן שאנחנו משתמשים בוואצאפ למחשב, לאחרונה ניתן להשתמש בווצאפ ווב גם כאשר אפליקציית וצאפ בטלפון סגורה וגם אם הטלפון נכבה (בשביל ההתחברות חייבים את אפליקציית ווצאפ של הטלפון) כך שאתם לא תלויים בטלפון שלכם בזמן השימוש בווצאפ מה שמאפשר לכם להיות זמינים לוצאפ ווב גם אם הטלפון שלכם נכבה מחוסר סוללה, בנוסף אם אתם הורים ונתתם לילד שלכם לשחק בטלפון שלכם תוכלו לסגור את אפליקציית הווצאפ שלא ישלחו הודעות לאנשים בזמן שאתם יכולים להמשיך לגלוש ולהתכתב בווצאפ למחשב.

כעת ניתן גם לנהל שיחות וידאו דרך ווצאפ web, מתחברים בקלות לווטסאפ ווב ומקיימים שיחת טלפון דרך המחשב, הפיצ'ר שלא ידענו כמה אנחנו צריכים עד 2020 עידן הקורונה, שיחות וידאו בהם אפשר לקיים פגישות ושיחות מרחוק, גם לאחר שהקורונה דעכה וחזרנו לעבוד במתכונת רגילה הפגישות בוידאו ממשיכות לתפוס תאוצה, הן חוסכות בזמן נסיעה בפקקים ומרחקים, מפחיתות זיהום אוויר באמצעות צמצום השימוש בדלק, בתקופת הקורונה תוכנת ZOOM תפסה את הפוקוס אבל עכשיו אפשרי לקיים את השיחות באמצעות ווצאפ ככה שתוכלו לרכז את השיחות הכתובות שלכם ושיחות הוידאו שלכם במקום אחד בנוחות מירבית.

מהיום בווצאפ ניתן לצאת מקבוצה מבלי שהמשתמשים האחרים של הקבוצה ידעו על זה ויקבלו התראה, עד היום כאשר מישהו עזב קבוצת ווטסאפ הייתה מופיעה הודעה בקבוצה ש"פלוני עזב/ה את הקבוצה." היום אפשר לצאת מהקבוצה בעוד רק אתם ומנהל הקבוצה מקבלים את ההודעה הזאת הפיצ'ר החדש מוסיף לפרטיות של המשתמשים בקבוצת ווטסאפ, חשוב לציין שהפיצ'ר החדש עובד גם אצל משתמשי וואסטאפ במחשב ולא רק ווצאפ בטלפון.

אפליקציות מתחרות ולמה דווקא ווצאפ?

תוכנות מסרים עם לא עניין חדש, החל מתוכנת messenger  מהעבר ותוכנת המסרים שהייתה פופולרית בתחילת שנות ה2000 ICQ, כל אחת מהתוכנות האלה הייתה פופולרית ומצליחה בקרב מבוגרים ועיריפ רבים בעולם בזמנה, בנוסף ישנם השיחות בפייסבוק ואינסטגרם, אסמסים, מיילים, ישנם אתרים ותוכנות רבות בהם ניתן להתכתב ולהעביר מסרים, אך בכל זאת וואצאפ מתעלה על כולם עם מספר משתמשי גבוהה מכולם, כמעט כל אדם אשר מחזיק בסמארטפון משתמש באפליקציית וואטסאפ, כמה יתרונות שיש לוואסטאפ:

  • וואטסאפ מציעה את שירותיה בחינם לכל המשתמשים, בניגוד לאסמסים ודומיהם ניתן להתכתב בוואטסאפ כל היום בלי לשלם בכלל.
  • בניגוד למיילים ופייסבוק ההתכתבות בווצאפ היא מיידית ומהירה, ניתן להעביר הודעות ולענות להם באופן מיידי ומהיר.
  • לא צריך להגדיר משתמש וכינוי, לשם הנוחות ניתן לשים שם ותמונה שלכם, אבל הכל מבוסס על מספר הטלפון שלכם ולא צריך לפתוח משתמש ולמלא פרטים.
  • בוואטספ לא צריך לבחור שם משתמש האפליקציה אישית ומציגה אותכם כמו שאתם, דברים אלו פחות עבדו בתוכנות מהעבר כמו מסנג'ר ואיי סי קיו.
  • אם תרצו לשוחח עם חבר בוואצפ לא תצטרכו לחפש כינוי או מספר מסויים, את רק צריכים שיהיה לכם את הטלפון שלו (שלרוב מן הסתם יש לכם) וככה תוכלו פשוט להתכתב מתי שתרצו ובחינם.
  • בווטסאפ יש מלא פיצ'רים של מעבר להודעות: שליחת תמונות, שליחת סרטונים, מדבקות, גיפים, קבוצות, שיחות וידאו, שיחות וידאו קבוצתיות ועוד..
  • הווצאפ איתכם בכל מקום, בין אם מדובר באפליקציית וואצאפ מהטלפון או בשימוש בווצאפ מהמחשב אתם לא מוגבלים ויכולים להיות זמינים בכל מקום כל הזמן.
  • לווצאפ יש הצפנה של שיחות, הודעות ותמונות לשמירה מירבית על הפרטיות של המשתמשים שלה.
  • בוואסטאפ כל השיחות והמסמכים שאתם שולחים מגובים כך שאם תרצו לחזור אליהם בהמשך תמיד תוכלו, הם זמינים לכם גם באפליקציית ווצאפ וגם בווצאפ web.
  • למשתמשי וואצאפ יש אפשרות לפתוח משתמש עסקי, המשתמש יכול לאפשר הודעות מענה אוטומטי ועוד פיצ'רים נוחים שיעזרו לכם לתת מענה בתור בעלי עסקים.
  • כמעט לכולם יש וואצאפ בניגוד לאנשים שאין להם אינסטגרם או פייסבוק כמעט לא מצאו אדם שאין לו ווצאפ וזאת דרך נוחה ומעולה לקשר עם כל מי שרק תרצו ומתי שרק תרצו.
  • בוואסטאפ יש אפשרות לחסום משתמשים, אם אדם כלשהו מטריד אותכם ואינכם מעוניינים לשוחח עימו ושתהיה לו האפשרות לשלוח לכם הודעות, אתם יכולים פשוט לחסום אותו וכך לא תצטרכו לראות את ההודעות והשיחות ממנו, לא בוואטסאפ בטלפון וגם לא בוואסטפ למחשב.

כאשר כל היתרונות האלה קיימים בתוכנה אחת למה שתרו להשתמש בתוכנה אחרת? כל היתרונות המצויינים פה קיימים גם באפליקציית וואטסאפ בטלפון וגם בתוכה וגם באתר של וואצאפ ווב.

לסיכום – אחרי שהורדנו את הוואצאפ ווב למחשב

כדי להינות מוואטסאפ למחשב במחשב שלכם על מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחרי ההוראות במדריך המלא בתחילת המאמר להוריד את התוכנה או להיכנס לאתר ולהתחיל להנות מכל היתרונות של וואצאפ על המחשב שלכם, ווצאפ ווב הוא המצאה גאונית ונוחה במיוחד, אם לא יצא לכם להתנסות שווה לנסות, יש לכם גם את פרוגיט פתרונות דיוור לוואטסאפ לרוב תמצאו את האופציה כמאוד שימושית ותתחילו להשתמש בה באופן קבוע ויום יומי, בעבודה, בלימודים, בבית ובעצם בכל זמן שאת יושבים על המחשב ורוצים להיות זמינים לוואצטפ שלכם.

וואסטאפ ווב פופולרי במגוון של משרדי הייטק ומקומות עבודה, ולא סתם, התוכנה נוחה לשימוש ופותרת בעיות רבות במהלך יום העבודה וגם מאפשרת ריכוז גבוהה יותר בלי הסחות דעת, הורידו או כנסו עוד היום לווצאפ web  וגלו חויית שימוש חדשה ושונה בוואסטפ שלא הכרתם עד היום, וואסטאפ ווב הוא הדרך הנוחה להישאר זמין גם בלי הצורך להיות צמוד לטלפון הנייד שלכם, והוא כמובן מכיל את כל האופציות המעולות שמכיל הוואסטאפ על הטלפון הנייד.

תוכן עניינים

חיפוש באתר

קטגוריות

כתבות אחרונות

4'802.61

שפרו את מהירות האתר שלכם

תארו לעצמכם שיש לכם אתר מהמם עם תוכן מהשורה הראשונה, ובכל זאת אתם לא מצליחים למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלכם. למה זה יכול

קורס קנבה למתחילים

קנבה – המדריך המלא לעיצוב גרפי בחינם

אי פעם רציתם לעצב לוגו, כרטיס ביקור, באנר, פלייר או סתם תמונה או מצגת מעוצבת, ואפילו סירטון לרשתות החברתיות. הגעתם למקום שידריך אותכם מ-א ועד